یک سایت اماراتی از سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی کشورمان به عنوان «امید ایرانی ها» در جام جهانی 2018 نام برد.

یک رسانه اماراتی:ایرانی ها در جام جهانی چشم به سردار آزمون دارند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سایت اماراتی «اسپورت 360» ، با انتشار گزارشی درباره تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2018، به معرفی بازیکنانی  از 4 تیم این گروه پرداخت که باید به تماشای بازی آنها نشست.
این سایت نوشت: به نظر می رسد گروه B یکی از هیجان انگیز ترین گروه های جام جهانی تابستان امسال باشد، پرتغال قهرمان اروپا قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 بخت های اصلی صعود به مرحله حذفی هستند.

ایران پس از جام جهانی 2014 در هیچ یک از بازی های رقابتی شکست نخورده است، بنابراین در این گروه بسیار جذاب، غافلگیری را منتفی ندانید.

اسپورت 360 در ادامه به بازیکنانی اشاره می کند که باید آنها را در زمین بازی زیر نظر داشت،یکی از این بازیکنان سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی کشورمان است.

این سایت در باره آزمون می نویسد:

سردار، مهاجم 23 ساله ای است که در محوطه جریمه فضا سازی می کند. آزمون برای باشگاه روبین کازان بازی می کند، جایی که او در بهترین فرم نیست، با این حال 11 بار برای ایران گل زده و به تیم ملی برای صعود مسابقات جام جهانی روسیه کمک شایانی کرده است.

بازی ایران گاهی اوقات کسل و خسته کننده است اما زمانی که آزمون توپ را می گیرد، کیفیت و سرگرمی را به ارمغان می آورد. ایرانی ها چشم به او خواهند داشت تا قفل بهترین دفاع های جهان را باز کند.
دیگر بازیکنانی که اسپورت 360 به آنها اشاره کرده عبارتند از ؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال، مارکو آسنسیو بازیکن جوان اسپانیا و حکیم زیچ بازیکن 25 ساله تیم ملی مراکش.
انتهای پیام/

آزمون، امید ایرانی ها در جام جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار