سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن، با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسید و هدایت زردپوشان را برای 2 فصل به‌عهده گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن اشاره به تمایل مجموعه مدیریتی باشگاه سپاهان از مدت‌ها قبل برای انتخاب یک مربی توانمند و باتجربه،گفت: در نهایت با توافقات صورت‌گرفته, امیر قلعه‌نویی هدایت تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم را برای 2 فصل به‌عهده گرفت.

حمید باقری دلیل طولانی شدن روند مذاکرات با این مربی نام آشنا را توافق در کلیه بندهای قرارداد بود دانست و گفت: طرفین در فضایی صمیمانه به توافق رسیدند.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان در اولین گام لیست برنامه‌های خودش را در اختیار مدیریت سپاهان قرار داد تا بر اساس آن اقدامات لازم توسط مجموعه سپاهان صورت بگیرد.

گفتنی است امیر قلعه‌نویی به‌عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران با کسب 5 عنوان قهرمانی در ادوار مختلف لیگ رکورددار است و در لیگهای نهم و دهم به‌عنوان سرمربی سپاهان سابقه کسب 2 قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

لازم به ذکر است قلعه نویی در مدت زمان حضور خود در سپاهان 68 بازی در کارنامه خود دارد که ۳۷ برد، ۲۲ مساوی، ۹ باخت، ۱۲۳ گل زده حاصل کار این مربی در سپاهان است .

 

انتهای پیام/م

 

انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.