رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن راننده خودرو ایسوزو بر اثر برخورد خودرو با جدول کنار خیابان خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در منطقه کیانشهر اهواز بیان داشت: ساعت 4 و 38 دقیقه بامداد امروز، چهارشنبه 2 خرداد ماه خبر برخورد خودرو ایسوزو با جدول کنار خیابان به سامانه 125 سازمان گزارش گردید.

وی در ادامه افزود: نیروهای امدادی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به همراه 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

تراب پور با بیان اینکه برخورد شدید ایسوزو با جدول کنار خیابان موجب این حادثه شده بود، اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو که به شدت مجروح و در داخل خودرو محبوس شده، به طوریکه خارج کردن وی از داخل اتاقک خودرو توسط امدادگران اورژانس امکانپذیر نبود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان داشت: نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، با ایمن سازی محل و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر، با استفاده تجهیزات تخصصی بدنه خودرو را بریده و راننده مجروح را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج نمودند و به امدادگران اورژانس 115 جهت درمان تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

برخورد خوردرو با جدول حادثه ساز شد

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.