رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: در خرمشهر برای نخستین بار در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان دولت صادر می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛یداله مصدر رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: برای نخستین بار در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان، در خرمشهر روند صدور کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان انجام می شود که از پایان سال ۹۶ و آغاز طرح تا کنون ۴۸۲ کارت تندرستی الکترونیکی در سه دفتر پیشخوان دولت خرمشهر صادر شده است.

وی ساده سازی و تسریع در امر صدور کارت تندرستی را از مزایای اجرای این طرح دانست و افزود: با صدور کارت تندرستی میزان مراجعه مردم به مراکز بهداشت برای صدورکارت تندرستی کاهش یافته است.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: در گذشته متقاضیان دریافت کارت تندرستی برای صدور این کارت نیازمند مراجعه به بانک برای پرداخت وجه بودند که با انجام عملیات در دفاتر پیشخوان دیگر نیاز به مراجعه به باجه های بانکی وجود ندارد و عمیات بانکی در همان دفاتر  پیشخوان انجام می شود.

مصدر در ادامه به روند صدور کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و افزود: مردم با در دست داشتن عکس  و کارت ملی و معرفی نامه به آزمایشگاه طالقانی مراجعه می کنند و پس از ثبت در سامانه، مقاضیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و روند صدور کارت تندرستی را در این دفاتر دنبال کنند.

انتهای پیام/ د

صدور کارت تندرستی در دفاتر پیشخوان دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.