سیدمسعود میررضایی گفت: همانطور که اپراتورها در فعالیت های استان مشارکت دارند، در مواقع بحران نیز باید مشارکت داشته باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مسعود میررضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در اولین جلسه کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران استان سمنان گفت: استفاده حداکثری از پتانسیل و ظرفیت مجموعه کارگروه در مواقع بحران بسیار ضروری بوده ودستگاه های عضو کارگروه باید بدون اتکا به امکانات نهادهای امدادی همانند هلال احمر، دارای بانک اطلاعاتی از نظر امکانات و تجهیزات مورد نیاز درمواقع بحران باشند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت استقرار تجهیزات اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل به منظور استفاده درمواقع بحران در استان افزود: همانطور که اپراتورها در عملکرد ها و فعالیت های استان مشارکت دارند، در مواقع بحران نیز باید مشارکت داشته باشند.

رییس کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران استان با اشاره به وجود 32 نوع بحران در کشور اظهار داشت: برگزاری مانور مدیریت بحران در حوزه فاوا و تهیه طرح جامع مدیریت بحران استان در جهت تسلط بیشتر به وضعیت موجود بمنظور بررسی و تحلیل شرایط در راستای مدیریت وضعیت در مواقع بحران بسیار راهگشا بوده وکمک شایانی به ارتقای آمادگی دستگاهها می نماید.

انتهای پیام / گ

وجود 32 نوع بحران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.