فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر با هلاکت ۲ نفر از قاچاقچیان توسط مرزبانان در مرز‌های سراوان در جنوب شرق این استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی ناجا، سردار سرتیپ دوم سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین مواد مخدر به وسیله خودرو و به روش کوله باری به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند مسیر‌های احتمالی تردد آنان را در کنترل خود در آوردند.

وی افزود: مرزداران پس از ساعتی کمین خودرو‌های حامل مواد مخدر قاچاقچیان را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشور سریع وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی رانندگان خودرو‌ها به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، توان رویارویی را از آنان سلب کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که توان درگیری با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نقطه صفر مرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.

سردار کمیلی اظهارداشت: شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این عملیات مأموران موفق شدند علاوه بر به هلاکت رساندن ۲ نفر از قاچاقچیان و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و ۹۵۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۶۰ کیلوگرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: اعتیاد ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار