استاندار آذربایجان شرقی؛

مبارزه با معضل اعتیاد در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی ،مبارزه با معضل اعتیاد را وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان دانست.

مبارزه با اعتیاد ، وظیفه همه مسئولان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی،در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : این مسئه در کشور ما علاوه بر جنبه اقتصادی ، از جنبه سیاسی نیز دارای اهمیت است، چرا که دشمنان در 40 سال گذشته از مواد مخدر برای از بین بردن اراده جوانان استفاده می‌ کنند و تعداد شهدایی که نظام جمهوری اسلامی در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کرده است بیانگر این حقیقت است.


وی گفت : ایران در مسیر انتقال مواد مخدر است و باید با رویکرد های اجتماعی و با استفاده از سمن ها و مشارکت خانواده ها در کنار برخورد قاطع با سوداگران مرگ ، مصرف مواد مخدر را در جامعه کاهش دهیم.


استاندار خاطرنشان کرد : آذربایجان شرقی از نظر میزان آلودگی به مواد مخدر در وضع خوبی قرار دارد و 27 استان نسبت به ما وضع نامناسبی دارند اما با وجود این ، باز هم شرایط فعلی استان قابل قبول نیست.


خدابخش تأسیس مرکز درمان نگهداری و کاهش آسیب ماده 16 را برای معتادان اقدام ارزشمندی دانست و تعامل دستگاه ها را با این مرکز خواستار شد.


وی ادامه داد : با تاسیس این مرکز به ظرفیت 700 نفر معتاد متجاهری در تبریز دیده نمی شود.


در پایان این جلسه مهدوی به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی و از خدمات محمد علی نصرتی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

 

مبارزه با اعتیاد ، وظیفه همه مسئولان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.