مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از افتتاح 5 کتابخانه روستایی در دو یا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گلستان با حضور استاندار و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان امروز در گرگان برگزار  شد.

 

قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه گفت: در سال گذشته 5 کتابخانه روستایی در استان راه اندازی شد و امسال نیز تلاش داریم تا در طی دو سه ماه آینده 5 کتابخانه روستایی دیگر را در مناطق روستایی افتتاح کنیم.

 

وی افزود:در خواست هایی که از سوی روستاییان داریم را به تهران منتقل کرده و و پیگیری های لازم در این زمینه را انجام خواهیم داد.

 

استاندار گلستان در این جلسه گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا سطح کیفی و کمی مطالعه در جامعه افزایش پیدا کند.

 

هاشمی افزود: در این زمینه باید انجمن های خیرین فعالیت داشته باشند تا  به حوزه کتاب و کتابخوانی کمک بیشتری کنند.

 

وی ادامه داد: انجمن های خیرین با داشتن اساس نامه و نظام نامه دیگر درگیر مسائل کوچک نخواهند شد و کار خود را به درستی انجام خواهند داد.

 

دکتر هاشمی افزود: باید گلریزان کتاب داشته باشیم افرادی که کتابهایی در منزل دارند که دیگر استفاده نمی کنند باید بااهدای آنها برای روستاییان استفاده شود.

 

وی گفت: برای ترویج این فرهنگ باید منابع محلی و صدا و سیمای نیز با ما همکاری داشته باشند چون نقش موثری را ایفا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ح

 

 

افتتاح کتابخانه های روستایی در دستور کار گلستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.