فرماندار اردبیل گفت:‌40 درصد سهمیه اشتغال استان مربوط به شهرستان اردبیل است.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: از سهمیه ۲۰ هزار شغل که استاندار اردبیل برای تحقق آن تا پایان سال در استان قول داده ۴۰ درصد مربوط به شهرستان اردبیل است.

وی گفت: برش شهرستانی برای ایجاد اشتغال در سال 97 مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی باید به ایجاد اشتغال در حوزه خود که سهمیه شان مشخص شده عمل کنند و سهمیه دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای ایجاد اشتغال باید مورد توجه واقع شود.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به این که برش شهرستانی اشتغال در شهرستان اردبیل مشخص شده است افزود: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی سهمیه خود را اعلام کردند که باید تا پایان سال این موضوع به طور عملی تحقق یابد.

زنجانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق محروم اولویت اساسی است و برنامه‌ریزی شده تا امسال شاهد رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی مبنای کار قرار گرفته و با توجه به این که کشت گیاهان دارویی نیاز کمی به آب دارد باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شود تا شاهد توسعه گیاهان دارویی در اردبیل باشیم.

زنجانی افزود: اردبیل ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و باید برنامه‌ریزی شود در صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی اقدامات عملی انجام شود که توسعه آبیاری نوین مبنای کار قرار گیرد.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را یک امری مهم دانست و گفت: در این زمینه دستگاههای اجرایی باید اقدامات عملی شده خود را ارائه دهند تا نتیجه اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال به مردم اطلاع داده شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق محروم اولویت اساسی است

 

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.