مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: راه روستایی امام زاده احمد اندیمشک به طول ۵ کیلومتر با هدف تسهیل در ارتباط روستاییان منطقه بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پویا دشتی‌زاده، مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال راه روستایی امام زاده احمد اندیمشک به طول 5 کیلومتر با هدف تسهیل در ارتباط روستاییان منطقه بهسازی شد.

وی افزود: با بهره برداری از این مسیر بیش از هزار و 100 خانوار از راه روستایی ایمن برخوردار خواهند شد.

پور دشتی بیان داشت: جاده گرگر – گمبزون ماهشهر یکی از محورهای پرتردد روستایی این شهرستان و استان است که عملیات اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

 مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: طول مسیر این جاده روستایی را 24 کیلومتر  است که با تکمیل این پروژه علاوه بر مسیر دسترسی شادگان به رامشیر بیش از 780 خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

وی گفت: عملیات بهسازی روکش آسفالت فاز سوم این مسیر با طول 9 کیلومتر و اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون در حال انجام روکش آسفالت است همچنین عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت آنتنی های بخش غزانیه اهواز نیز آغاز شده است.

پور دشتی افزود: این راه روستایی 40 کیلومتر طول دارد که در قالب 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در روستاهای بخش غزانیه کلانشهر اهواز انجام می شود

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.