رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: نام نویسی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این استان از امروز آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه افزودک طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن کریم از سال ۹۰ همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه نام نویسی برای این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد اظهار دشت: پیش بینی می‌شود امسال حدود سه هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: در این راستا از سال ۹۰ تاکنون ۵۰ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان زیر پوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم قرار گرفتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سه مقطع هفت تا ۱۲ سال حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، ۱۲ تا ۱۸ سال حفظ یک جزء و ۳۰ و بزرگسالان حفظ جزء ۳۰، یک و ۲ قرآن کریم را شامل می‌شود.

کوچکی با قدردانی از مسئولان و مردم سیستان و بلوچستان در اجرای موفق طرح تربیت حافظان قرآن کریم گفت: با توجه به علاقه مندی فراوان مردم به فراگیری مسائل دینی این طرح همچنان با قوت در استان درحال اجراست.

انتهای پیام/ع

طرح تربیت حافظان قرآن

برچسب ها: اوقاف ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار