نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از ایجاد یک دکل مخابراتی بزرگ برای تقویت شبکه‌های تلوزیونی در بالای کوه مهر دار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی هشترود گفت:دکل مخابراتی  توسط صدا و سیما در منطقه هشترود جا گذاری می‌شود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی خاطر نشان کرد:وضعیت جاده‌های روستایی بسیار نا مناسب است و باید با عنایت ویژه فرمانداری، این جاده‌ها آسفالت ریزی گردد.

وی افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه گاز رسانی در هشترود قابل تقدیر است چرا که بیش از ۹۵درصد روستا‌های منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: در طول ۵ سال گذشته اعتبارات دولت برای انجام خدمات در روستا‌ها ۷۰۰درصد افزایش یافته است.

وی بابیان اینکه ما به دنبال انجام دادن پروژه‌هایی درروستا‌ها هستیم که اقتصادمحور باشد گفت: بهبود مسائل مهمی مانند آب شرب روستاها، اجرای طرح هادی، ایجاد راه مناسب و سامان دادن به وضعیت معیشتی روستا نشینان از اولویت‌های کاری ما است.

وی ادامه داد: توزیع اعتبارات برای روستا‌ها باید عادلانه باشد و روستا‌های کم برخوردار و پر برخوردار از سهم متفاوتی بهره‌مند شوند.

سرهنگ امیرشاه محمد پور جانشین سپاه ناحیه هشترود نیزدر این جلسه اظهار داشت: رسیدگی به روستا‌ها باید اولویت بندی گردد و به وضعیت معیشتی مردم بیشتر توجه شود، زیرا وضعیت معیشتی اکثر روستا نشینان آزار دهنده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی دارد درکنار سایر نهاد‌ها وسازمان‌ها برای آبادانی بیشتر روستا‌ها کار‌های اساسی انجام دهد و در این راه نیروی انسانی متخصص و وسایل مورد نیاز آبادانی را فراهم آورد.

عادل مرادی، رئیس اداره آب روستایی هشترود، نیز در این جلسه از وضعیت غیر بهداشتی آب شرب روستای ایاز ابراز نگرانی کرد و خواستار رسیدگی فوری به شبکه آبرسانی این روستا شد. 

 

انتهای پیام/ش

بیش از ۹۵درصد روستا‌های منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند

برچسب ها: گاز ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.