ویژه برنامه قرآنی طرح "بینات ۲۱" در خراسان جنوبی آغاز شد.

آغاز طرح به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سلمانی مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گفت: این طرح با موضوع تفسیر سوره قصص در مساجد، محافل قرآنی شاخص، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی استان آغاز شد.

وی  افزود: ترجمه، روخوانی و تفسیر سوره قصص به صورت یک دوره آموزشی در ماه رمضان برگزار می‌شود که هر سال از سوی سازمان تبلیغات کشور تفسیر یک سوره به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

سلمانی گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان افزود: طرح "بینات ۲۱" با موضوع ترجمه و تفسیر سوره مبارکه قصص در  ۴۶ ساعت شامل ۲۳ جلسه آموزش و یک جلسه آزمون برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی این طرح هستند، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باور‌های دینی، مصونیت قشر جوان از هجمه‌های فرهنگی دشمن، ترجمه مفاهیم، ترویج فرهنگ قران کریم در جامعه، انس مخاطبان با آموزه‌های فرامین قرآن و کمک به کاهش معضلات جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح بینات در سال‌های گذشته به همت سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع تفسیر سوره‌های مختلف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.  

وی افزود: ۷۷ مؤسسه قرآنی، ۴۳ خانه قرآن شهری  و ۱۷۰ خانه قرآن روستایی در خراسان جنوبی فعال هستند.

انتهای پیام/ ط آ

طرح "بینات ۲۱" در خراسان جنوبی آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار