فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه پاکسازی کامل منطقه حجر الاسود در جنوب دمشق را از لوث تروریست‌ها اعلام کرد.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه در بیانیه ای پاکسازی کامل منطقه حجر الاسود در جنوب دمشق را از لوث تروریست‌ها اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است، پس از چندین رشته عملیات نظامی، یگان‌هایی از نیرو‌های مسلح قهرمان ما با همکاری نیرو‌های هم پیمان موفق شدند منطقه حجر الاسود و اطراف آن را به طور کامل پاکسازی کنند. در این عملیات تعداد زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند که همین امر موجب شد تسلط نیرو‌های ما بر حجر الاسود و اردوگاه یرموک تقویت گردد. پیش از این نیز در چارچوب پاکسازی تمامی شهر‌ها و آبادی‌های غوطه شرقی و غربی از لوث گروه‌های تروریستی -تکفیری مسلح، شاهد چنین دستاورد‌هایی در شهر‌های یلدا، بابیلا و بیت سحم بوده ایم.  

در ادامه این بیانیه آمده است، اهمیت این دستاورد به این است که موجب سرکوب خشن‌ترین گروه تروریستی و اثبات قدرت ارتش قهرمان ما در رسیدن به پیروزی قاطع در برابر تروریست‌هایی شده است که هم صاحب برنامه بودند و هم از حمایت قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی بهره می‌بردند ضمن اینکه این دستاورد امنیت دمشق و اطراف آن را به طور کامل تضمین کرده و سبب از میان برداشتن خطری شد که میلیون‌ها نفر از شهروندان را تهدید می‌کرد، همانگونه که موجب از بین رفتن تروریست‌هایی شده است که در پی به بن بست کشاندن روند طبیعی زندگی بودند. این پیروزی توانسته است فضای مناسبی را برای نابودی دیگر شبکه‌های تروریستی باقی مانده در سوریه فراهم کند.

فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح امروز اعلام می‌کند دمشق و اطراف آن، مناطقی است که به طور کامل امن است. فرماندهی کل، هم زمان تاکید می‌کند ارتش قهرمان ما امروز برای پیگرد شبکه‌های باقی مانده از تروریسم و سرکوب آنان در هر منطقه‌ای از کشور، قوی‌تر از گذشته فعال است. ارتش در این مسیر ضمن حفظ اوصاف جوانمردی و ملی گرایی، دستاورد‌های میدانی را متوقف نخواهد کرد، این روند تا پاکسازی جای جای میهن از لوث تروریسم ادامه خواهد داشت و در این راه توجهی به تلاش‌های ناامیدانه حامیان تروریسم جهت تداوم حضور تروریست‌ها در سوریه نخواهد شد. سرکوب کامل تروریسم تدبیر مقامات سوریه است در نتیجه بهای این تصمیم هر چه باشد از آن عقب نشینی نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار