تا یک ماه آینده؛

بهره برداری از بزرگترین مجتمع فرآوری گیاهان دارویی کشور

بزرگترین مجتمع فرآوری گیاهان دارویی کشور تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس از شرکت اسپاد رایمون پاسارگاد به عنوان بزرگترین مجموعه تولید و فرآوری گیاهان دارویی کشور بازدید کرد.

مصطفوی مدیر عامل شرکت اسپاد رایمون پاسارگاد با بیان اینکه در راه اندازی این مجتمع از دانش بومی استفاده شده است، اظهار کرد: این طرح در سه مرحله ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح شامل تولید و فرآوری گیاهان دارویی است، ادامه داد: این مجموعه تا یک ماه آینده در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار به بهره برداری می‌رسد.

مصطفوی مدیر عامل شرکت اسپاد رایمون پاسارگاد تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح سالانه امکان فرآوری ۲۰۰ هزار تن گیاهان دارویی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این مجتمع برای ۲۰۰ نفر مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت اسپاد رایمون پاسارگاد اضافه کرد: در این شرکت که در روستای کمر زرد ۲۰ کیلومتری مرودشت در حال ساخت است، علاوه بر اموزش رایگان کشاورزان فارس، تحویل نشا و خرید تصمینی نیز انجام می‌شود.

تبادار استاندار فارس هم از این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان نام برد و تصریح کرد: زمینه صادرات محصولات این شرکت به کشور‌های اروپایی و روسیه فراهم شده و در زمینه اعطا تسهیلات و سایر خدمات نیز استانداری نهایت همکاری را خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

بزرگترین مجتمع فرآوری گیاهان دارویی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار