رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس کاشت گیاه مخدر در یکی از مراکز بهداشت شیراز را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در پی انتشار کلیپی دروغین مبنی بر کاشت گیاه مخدر در یکی از مراکز بهداشت شیراز گفت: از آنجا که در فصل بهار گیاهان و علف‌های خودرو رشد و برخی از آن‌ها شباهت زیادی با برخی گیاهان مخدر دارد این موضوع غیر واقعی و ماموران پلیس مواد مخدر در محل حاضر و موضوع را بررسی کرده اند.

وی با بیان اینکه انتشار هرگونه کلیپ که باعث برهم زدن جامعه و اذهان عمومی شود، برای شناسایی فرد خاطی از سوی پلیس فتا در دستور کار قرار می‌گیرد، ادامه داد: پس از انتشار این کلیپ ماموران پلیس مواد مخدر در محل حضور یافته و متوجه شدند این نوع گیاه شقایق وحشی است و با آغاز فصل بهار در همه مناطق رشد کرده و باعث گمراهی افراد می‌شود.

تولایی اظهار کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: بدون شک می‌توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه خصوصاً جوانان بر پدیده شوم مواد مخدر فائق بیاییم.

وی گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد قاچاقچی وتوزیع کننگان مواد مخدر از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

پاسخ پلیس به کاشت گیاه مخدر در یکی از مراکز بهداشت شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار