مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: 746 هزار نفر در استان اردبیل زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر وحید خلیل اللهی امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی اردبیل افزود: در حال حاضر یک هزار و 336 بیمار خاص مانند بیماران تالاسمی، هموفیلی، ام اس و دیالیزی تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند که خدمات لازم درمانی را دریافت می کنند.

 وی اظهار کرد:در مجموع 746 هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که در واقع 59درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و 65 هزار نفر از آنها خدمات رایگان دریافت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: برای رفاه و آسایش بیمه شدگان با 24 دفتر پیشخوان در سطح استان قرارداد منعقد شده تا خدمات لازم را به بیمه شدگان سلامت انجام دهند .
خلیل اللهی درباره خدمات دهی بیمه سلامت به روستائیان افزود: 408 هزار روستایی استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که دولت سالانه 420 میلیارد ریال برای آنها هزینه می کند.
وی استقرار 152 پزشک ،110 ماما ،32 دندانپزشک در 90 مرکز روستایی و ویزیت ماهانه 99 هزار بیمه شده در آنها، تامین هزینه بیماران دیالیزی به میزان 25میلیون ریال در ماه و تامین 90 درصد هزینه داروهای شیمی درمانی را از جمله خدمات انجام شده دولت به بیمه شدگان اعلام کرد .
انتهای پیام/ع

بیمه سلامت استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار