عضو کادر فنی تیم ملی والیبال از تصمیم سرمربی تیم ملی والیبال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ناصر شهنازی عضو کادر فنی تیم ملی والیبال در گفت و گو با رادیو  درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال گفت: زمانی که قرار شد بنده به تیم ملی والیبال کمک کنم، بنا بر این بود افرادی که در تهران می مانند، با تمرینات منظم آمادگی نسبی خود را حفظ کنند و در مواقع ضروری به تیم ملی اضافه شوند. اما تصمیم عوض شد و قرار شد بازیکنانی که مانده اند در کنار تیم های ملی جوانان یا نوجوانان آمادگی خود را حفظ کنند. بنده هم نظارت نسبی بر عملکرد آنها داشته باشم که در مواقع ضروری در ترکیب قرار بگیرند و اعزام شوند.

شهنازی افزود: من از همان ابتدا گفتم این راه صحیحی نیست. با حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان، هم شرایط تیم ملی جوانان دچار مشکل می شود و هم این بازیکنان نمی توانند آمادگی کامل خود را حفظ کنند. هیچ کاری نمی توان انجام داد و بازیکنان باید خود به آماده سازیشان کمک کنند.

او اضافه کرد: کولاکوویچ اعلام کرده احتمالاً در آینده ای نزدیک تیم ملی "ب" تشکیل خواهد شد. در صورتیکه این تیم تشکیل شود، بازیکنان ذخیره حاضر در تیم ملی جوانان و نوجوانان به احتمال زیاد به عضویت آن در خواهند آمد. با وجود این که مرداد ماه مسابقات مهمی پیش روی تیم ب است اما نه کادر فنی این تیم مشخص است و نه برنامه ریزی خاصی وجود دارد.

عضو کادر فنی تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که اگر سن بازیکنانی که در تهران می مانند با تیم نوجوانان و جوانان سنخیت نداشته باشد چه اتفاقی می افتد بیان کرد: درباره این موضوع با کولاکویچ صحبت کردم اما او تصمیم خود را گرفته بود. من هم از این موضوع سر در نیاوردم.

انتهای پیام/

 

اظهارات شهنازی درباره تیم ملی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار