همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اعزام ۲ هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف آذربایجان غربی

همزمان با ماه مبارک رمضان ۲ هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف آذربایجان غربی اعزام شد.

اعزام ۲ هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف آذربایجان غربیمعاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با  اظهار اینکه در ماه مبارک رمضان حداقل 2 هزار و 500 مسجد در سطح استان فعال خواهند بود، گفت: همزمان با این ماه مبارک  2 هزار مبلغ ومبلغه دینی برای فعالیت در مساجد 17 شهرستان آذربایجان غربی اعزام شدند که دو نفر از این مبلغان اعزامی از استان قم می باشند.

حجت الاسلام حسینی افزود: حجت الاسلام والمسلمین اسدپور و حجت الاسلام و المسلمین مجتهدی مفسرانی از مجمع عالی تفسیر هستند که از قم به این استان اعزام شده و در شهرستان های ارومیه و میاندوآب در ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند.

وی برگزاری جلسات جمع خوانی در تمامی شهرستانها و تفسیر ده دقیقه ای قبل از جمع خوانی، 20 محفل انس با قرآن، 10 مورد تفسیر بینات با محوریت سوره قصص، 20 جلسه حلقه های تفسیری با موضوع " زندگی با قرآن" و برگزاری مراسمات شبهای احیا در مساجد مرکزی را از برنامه های مهم این سازمان در ماه مبارک رمضان برشمرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اجرای طرح تعویض کتب قرآن را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و اظهار نمود: در مرحله اول اجرای طرح تعویض کتب قرآن 500 جلد کتاب نو با کتاب کهنه تعویض می شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مرحله اول طرح تعویض کتب قرآن در مساجد شهرستان ارومیه اجرا می شود و در صورت تأمین اعتبارات و بودجه مرحله دوم بصورت وسیع تر در سایر شهرستانها نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اعزام مبلغ دینی به نقاط مختلف آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.