معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت:تفاهم نامه طرح آمایش شهری اصفهان امضاء شده و تا چند ماه آینده قرارداد مربوطه با مشاور منعقد می شود.

محمد نورصالحی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: تفاهم نامه طرح آمایش شهری اصفهان امضاء شده و تا چند ماه آینده قرارداد مربوطه با مشاور منعقد می شود، اما ممکن است تهیه، تصویب و ابلاغ این طرح دو سال به طول انجامد.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای بین ادارات و سازمان هایی همچون راه و شهرسازی، استانداری، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، محیط زیست و شهرداری اصفهان امضاء شد تا برای اصفهان طرح جامع مسئله محور تهیه شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه طرح آمایش شهری شهرداری اصفهان با رویکردهای جدید و رصد مسایل و مشکلات شهر قرار است توسط مشاور بخش خصوصی تهیه ‌شود، گفت: با تفاهم و همکاری بین شهرداری، شورا و راه و شهرسازی می‌توان یک طرح جامع برای شهر اصفهان تهیه کرد.

وی افزود: آخرین طرح جامع شهر اصفهان در سال ۶۷ تهیه شده و بعد از آن چند طرح تفصیلی آماده شده است، اما طرح جامع فراتر از طرح تفصیلی به شمار می رود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.