هدف از امضای این تفاهم‌نامه، توسعه فرهنگ کارآفرینی و تعاون در تمامی سطوح نظام آموزشی، پژوهشی و تحقیقی است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به منظور گسترش فرهنگ همکاری، ارتباط و ایجاد همفکری، تقویت مشارکت، استفاده از ظرفیت ها و توانایی های مشترک و همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و اتاق تعاون ایران به امضای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، توسعه فرهنگ کارآفرینی و همکاری های دوجانبه بین دانشگاه و اتاق تعاون با رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های مشترک آموزشی، تحقیقات، پژوهشی، تجاری‌سازی دستاوردها در چارچوب تعاونی و رویکرد توسعه تعاون در تمامی سطوح نظام آموزشی، پژوهشی و تحقیقی است.

اجرای پروژه های پژوهشی و فناوری، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه‌مدت، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، خدمات مشاوره‌ای فنی و تخصصی، انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز، حمایت از دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی و... از جمله موضوعات و محورهای این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و اتاق تعاون ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.