نیرو‌های ارتش عراق طی عملیاتی اعضای یک گروهک تروریستی را در شهر موصل شناسایی و تمامی عناصر آن را دستگیر کردند.

دستگیری یک گروهک تروریستی در موصل/ کشف ۱۰۱ جسد برجای مانده از جنایات داعش در موصل قدیمبه گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خبرگزاری معلومه، یحیی رسول، سخنگوی مرکز اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اداره اطلاعات نظامی در گردان 20 ارتش عراق در عملیات بازدارنده و ویژه‌ای توانستند یک گروهک تروریستی را در منطقه حمام العلیل در شهر موصل شناسایی کرده و تمامی عناصر آن را دستگیر و  نقشه شوم  این گروهک را خنثی کنند.

وی افزود: این گروهک با برنامه برای انجام عملیات‌های تروریستی در این شهر به دنبال هدف قراردادن مردم بیگناه و نیروهای امنیتی عراق بود.

یحیی رسول گفت: تمامی این عناصر تروریستی طبق مقرارت ماده 4 قانون مبارزه با تروریسم، به دادگاه عراق تحویل داده شدند.

از سوی دیگر،  یه منبع امنیتی در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرد که نیروهای دفاع مدنی وابسته به یگان 20 ارتش عراق طی عملیات جست و جوی اجساد قربانیان به جامانده از جنایات گروه ترویستی داعش در منطقه موصل قدیم توانستند 101 جسد دیگر را در 3 منطقه کشف کنند.

به گفته این منبع، به دنبال اطلاع رسانی مردم ساکن در موصل قدیم مبنی بر وجود اجساد در این منطقه نیروهای ارتش عراق عملیات جست و جو را آغاز و طی یک هفته توانستند 946 جسد را در مناطق مختلف موصل قدیم کشف و به پزشکی قانونی منتقل کنند.

انتهای پیام/

خنثی کردن یک نقشه شوم تروریستی در موصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار