معاون وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سیاست‎‌های مداخله‌جویانه این کشور اعلام کرد واشنگتن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد.

جان سالیوان: آمریکا نتایج انتخابات ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «جان سالیوان» معاون وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت واشنگتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسد. این اظهارات در حالی مطرح می‌شودکه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور فعلی ونزوئلا، برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

سالیوان اظهار کرد تحریم های نفتی علیه ونزوئلا همچنان به طور فعال ادامه خواهد داشت. وی افزود تحریم های نفتی یک گام قابل توجه است که به طور فعال تمدید می شود.

او در ادامه با تکرار اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی علیه دولت ونزوئلا گفت: «ما باید اطمینان حاصل کنیم به هدف خود که ضربه زدن به مقامات فاسد ونزوئلا است، پایبند باشیم.»

سالیوان در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت آمریکا هیچ برنامه ای برای قطع کمک های خود به معارضان سوری در شمال سوریه در دستور کار ندارد. پیشتر اعلام شده بود دولت ترامپ قصد دارد تمامی کمک های خود به معارضان سوری را قطع کند. او در این خصوص ادعا کرد: «من درخصوص تصمیم دولت برای قطع کمک ها به شمال سوریه چیزی نشنیده ام. دولت آمریکا به تلاش برای شکست داعش و حفظ منافع واشنگتن در عراق و سوریه متعهد است.»

انتهای پیام/

واکنش وزارت خارجه آمریکا به پیروزی مادورو در انتخابات

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
آمریکاخودش وامضاهای خودش راهم قبول ندارد، مردم آمریکا این دفعه کسی راانتخاب کردندکه یه ذره آبرویی هم داشتندببادرفت.تبریک!!!!!!!.
آخرین اخبار