مدیرکل دامپزشکی استان همدان از بازرسی و نظارت 32 اکیپ دامپزشکی در ماه رمضان خبر داد.

نظارت و بازرسی 32 اکیپ دامپزشکی در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود رضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان بیان کرد: این اکیپ‌ها وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی را در ماه مبارک رمضان بر عهده دارند.

وی هدف از اجرای این طرح را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی دانست و افزود: بازرسان دامپزشکی استان رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی و آشنایی مردم با ضوابط موجود را در بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌دهند.

رسولی با اشاره به افزایش مصرف فرآورده‌های خام دامی در ماه رمضان، گفت: طی یک ماه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف و برنامه‌ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مراکزی چون قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه های دام و طیور مورد بازرسی قرار می‌گیرند، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات موارد را به شماره 1512 به ما اطلاع دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ایام  ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، گفت: این طرح از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 27 خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

فعالیت 32 اکیپ دامپزشکی در ماه رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.