جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت: اجرای طرح شناسایی و تهیه تصویر از موقعیت لایه های زمین در مسیر بزرگراه های اصلی ضروری است.

لزوم شناسایی موقعیت لایه های زمین در شریان های اصلی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد صادقی جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران در جریان بازدید جمعی از مدیران شهرداری منطقه 3 از بخش های مختلف سازمان، با اعلام این مطلب گفت: نقشه شبکه راه های اضطراری تهران با در نظر گرفتن اولویت ها و حیاتی بودن شریان های اصلی دسترسی، طی چند سال مطالعه و با بهره گیری از تجارب جهانی و با در نظر گرفتن 3 لایه اولویت تهیه شده است و شهرداری های مناطق نیز در ایمن سازی این شریان های حیاتی نقش دارند .

وی با اشاره به مشاهده پدیده فروریزش زمین در بخش هایی از مناطق تهران از جمله منطقه 3 گفت: طرح شناسایی و تهیه تصویر از موقعیت لایه های زمین در مسیر بزرگراه های اصلی از مدت ها پیش تصویب و ابلاغ شده است و اجرای این طرح در مسیر شریان های حیاتی اقدامی ضروری است.

وی همچنین آشنایی مجموعه مدیران شهری به ویژه مدیران مناطق 22 گانه با مفاهیم مدیریت بحران را ضروری خواند و تاکید کرد که این دوره امسال برای مناطق 22 گانه اجرا می شود.

مهندس سید مرتضی روحانی قائم مقام شهردار منطقه 3 نیز از برپایی دوره آموزش ویژه مدیران منطقه استقبال کرد و گفت: جایگاه مدیریت بحران در مدیریت شهری باید ارتقاء یابد و همه مدیران باید به اهمیت اجرای طرح های پیشگیرانه و افزایش ظرفیت های آمادگی و پاسخ گویی در برابر حوادث و سوانح واقف شوند.

وی افزود: منطقه 3 تهران به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و نزدیکی به گسل های شمال تهران و وجود مراکز حساس از اجرای طرح های مدیریت بحران استقبال می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.