مدیرکل تعاون روستایی فارس از خرید تضمینی بیش از ۸۷ هزار تن گندم از کشاورزان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد بهجت حقیقی مدیرکل تعاون روستایی فارس گفت: تاکنون ۸۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی در مراکز خرید تعاونی‌های روستایی استان فارس خریداری شده است.

وی افزود: بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال هزینه صرف تجهیز مراکز خرید تعاونی‌ها استان فارس شده و نصب دوربین مداربسته، دیوارکشی، آسفالت و تجهیز باسکول در این مراکز انجام شده است.

بهجت حقیقی از بروز رسانی مراکز خرید تعاونی روستایی در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اعتمادی که کشاورزان به تعاونی‌های روستایی دارند سال‌هاست که محصول خود را به این تعاونی‌ها تحویل می‌دهند بنابراین امسال مراکز خرید تعاونی روستایی فارس بروزرسانی می‌شود.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو و جلوگیری هدررفت هزینه بیت‌المال امسال نظارت بر روند خرید کیفی گندم سخت‌گیرانه‌تر شده است.

بهجت حقیقی تصریح کرد: تولی خرید گندم برعهده شرکت غله و بازرگانی است و تعاون روستایی به عنوان مباشر امر خرید گندم را انجام می‌دهد بنابراین بحت حمل گندم‌ها و پرداخت وجه کشاورزان بر عهده شرکت غله و بازرگانی است و سازمان تعاون روستایی دخل و تصرفی در این موضوع ندارد.
انتهای پیام/ر

خرید تضمینی گندم از کشاورزان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.