احیاء ۲۶ واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶ واحد صنعتی در طول سال ۹۶ در سطح استان احیاء شده و یا ارتقاء ظرفیت پیدا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  اظهار داشت: در طول سال ۹۶ تعداد ۲۶ واحد صنعتی در سطح استان سیستان و بلوچستان احیاء شده و یا ارتقاء ظرفیت پیدا کرده‌اند.

میرشکار افزود: همچنین سال گذشته تعداد ۱۱ واحد راکد و کاملاً تعطیل مستقر در سطح استان احیا شده‌اند که زمینه ایجاد اشتغال مستقیم ۴۴۶ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در طول سال ۹۶ برنامه‌هایی برای افزایش تولید در طرح رونق تولید داشته‌ایم و بر همین اساس تعداد ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳.۲ میلیارد ریال ارتقاء ظرفیت داشته‌اند که در همین ارتباط برای ۱۲۱ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

میرشکار با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد ۷۳ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر شده، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها یکصد هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال بوده و با صدور این پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی برای یک هزار و ۸۹۲ نفر به صور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان سهم اشتغال بخش صنعت از کل اشتغال استان را ۶ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ۹۶۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری دارد که از این تعداد ۹۲۸ واحد کوچک، ۲۷ واحد متوسط و ۹ واحد بزرگ هستند.

انتهای پیام/ع

صدور ۷۳ پروانه بهره‌برداری صنعتی درسیستان وبلوچستان 

برچسب ها: صنعت ، شهرک های صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار