مدیر سابق تیم‌های ملی تکواندو گفت: جلسه‌ای با رئیس فدراسیون داشتم، اما هنوز تصمیمی برای بازگشت به تکواندو نگرفته ام.

ذوالقدری: هنوز تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون تکواندو نگرفتمغلامحسین ذوالقدری  مدیر سابق تیم‌های ملی تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درمورد احتمال بازگشت اش به فدراسیون تکواندو بیان کرد: دیدار دوستانه‌ای را با پولادگر رئیس فدراسیون داشتم و با او در این خصوص صحبت کردم، اما هنوز تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون تکواندو نگرفته ام.

او ادامه داد: فدراسیون تکواندو خانه دوم من است و تمام تلاشم را برای کمک به پیشرفت تیم‌های ملی می‌کنم، اما درمورد بازگشت قطعی و پست خاصی هنوز با پولادگر صحبت نکردم.

ذوالقدری تصریح کرد: در حال حاضر برای کمک به تکواندو اعلام آمادگی کردم و قرار شد بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا در صورت نیاز، با فدراسیون جلسه‌ای را در این مورد برگزار کنم.

او درباره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: قهرمانی آسیا به نوعی رقابت‌های نیمه جهانی است و بهترین‌های تکواندو در این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با استفاده از تجربیات شان بتوانند نتایج قابل قبولی را بدست آورند.

مدیر سابق تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که تیم ملی می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، گفت: کار بسیار سختی است چرا که تمام تیم‌ها در حال حاضر قوی هستند و من نمی‌توانم در این باره پیش بینی کنم، اما امیدوارم که تیم ملی دست پر به کشور  برگردد.


انتهای پیام/


اظهارات ذوالقدری درباره بازگشت به فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار