معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تامین اعتبار 24 میلیارد تومانی برای تکمیل سالن گلستان شهدا خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر بااشاره به اینکه هزینه کل اجرای این طرح با هزینه آزادسازی و اجرای سه سالن ۵۵ میلیارد تومان است افزود: در حال حاضر شهرداری با احتساب هزینه‌های آزادسازی ۲۴.۵ میلیارد تومان برای این طرح هزینه کرده است .

وی  با اشاره به آغاز این عملیات در سال 95 و پیشرفت ۹۵ درصدی مراحل ساخت این سالن اظهارکرد: سالن جدید گلستان شهدا با مساحت پنج هزار مترمربع و پارکینگ با همین مساحت،ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو را دارا است.

وی افزود: شهرداری اصفهان علاوه بر هزینه‌های آزادسازی، اقدام به ساخت پارکینگ و بیس های سالن اول و دوم کرد و طرح را در اختیار پیمانکار بنیاد شهید قرار داد تا عملیات ادامه یابد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بنیاد شهید تاکید بر احداث سومین سالن در طرح جدید گلستان شهدای اصفهان دارد اظهار کرد: سالن سوم هم هزینه‌های آزادسازی هم هزینه احداث دارد ضمن اینکه باید نازک‌کاری سالن‌های اول و دوم انجام شود.

مظفر با بیان اینکه شهرداری بدون در نظر گرفتن سالن سوم،تاکنون برای آزادسازی این طرح ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده، گفت: برای آزادسازی احداث سالن سوم شهرداری باید ۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر بگیرد.

وی با اشاره به تامین هزینه ۴.۵ میلیارد تومانی برای احداث پارکینگ توسط شهرداری ادامه داد:عملیات نازک کاری سالن اول، دوم و رواق ها  ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برای ادامه اجرای این طرح باید بنیاد شهید و استانداری از محل بودجه‌های دولتی تامین اعتبار مورد نیاز را انجام دهند اظهار کرد: با این اعتبارادامه نازک‌کاری سالن‌های یک ودو و احداث سالن سوم در دستور کار قرار  می گیرد.

انتهای پیام/ س

تکمیل سالن گلستان شهدای اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.