یک روزنامه آلمانی به ارتش این کشور درباره پیامد‌های هرگونه عملیات نظامی در خاک روسیه هشدار داد.

هشدار روزنامه آلمانی: ارتش آلمان باید تصور هرگونه رویارویی با ارتش روسیه را فراموش کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک روزنامه آلمانی به ارتش این کشور درباره پیامدهای هرگونه عملیات نظامی در خاک روسیه هشدار داد.

بر اساس این گزارش، روزنامه آلمانی یونگه ولت Junge Welt در شماره روز یکشنبه خود نوشت ارتش آلمان باید تصور هر گونه رویارویی با ارتش روسیه را فراموش کند و از هر اندیشه ای برای احیای عملیات بارباروسا Barbarossa که در بحبوحه جنگ جهانی دوم برای حمله به اتحاد جماهیر شوروی سابق طراحی و به اجرا گذاشته شد، چشم پوشی کند.

این روزنامه افزود نیروهای مسلح آلمان به رغم این که به تانک‌ها، زیردریایی‌ها و دیگر جنگ افزارها مجهز هستند برای عملیات نظامی درنظر گرفته نشده‌اند. به نوشته یونگه ولت، آخرین عملیات نظامی از این دست، طرح بارباروسا بود که با هدف حمله به اتحاد جماهیر شوروی سابق تهیه شد و در سال هزار و نهصد و چهل و پنج با شکست کامل نیروهای آلمانی به پایان رسید.

به همین علت ارتش آلمان باید اندیشه رویارویی نظامی با روسیه را فراموش کند و هر وسوسه ای را برای احیای عملیات بارباروسا کنار بگذارد. چرا که تقابل نظامی با روسیه به هیچ وجه به موفقیت منجر نخواهد شد و همانند دو تجربه قبلی که در سال‌های هزار و هشتصد و دوازده و هزار و نهصد و چهل و یک برای فتح روسیه صورت گرفت، به شکست خواهد انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار