رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای شهر در انتصابات شهردار تهران دخالتی نخواهند داشت، گفت: ما در این زمینه حتی توصیه هم نمی‌کنیم.

معاون توصیه‌ای برای شهرداری نخواهیم داشتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین دستور جلسه امروز افشانی شهردار جدید تهران سوگندنامه خود را خواند و کار خود در شهرداری تهران را آغاز کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تقسیط پرداخت مطالبات مردم  از سوی شهرداری یکی از مواردی بود که امروز در جلسه شورا مطرح شد، تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد شهردار لایحه جدید را ارائه دهد و تا زمانی که این لایحه ارائه می‌شود، قرار شد که تا 3 ماه آینده مصوبات قبلی در این باره انجام شود.

پیشنهاد احداث موزه نقاشی ایراندخت درودی در شورا رأی آورد

رئیس شورای شهر تهران در خصوص موزه نقاشی ایراندخت درودی گفت: با بررسی‌هایی که در کمیسیون فرهنگی انجام شده بود، در نهایت پیشنهاد احداث این موزه رأی آورد.

وی افزود: اعضای شورای شهر تهران در انتصابات شهرداری دخالتی نخواهند داشت و ما در این زمینه توصیه‌ای هم نمی‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتظارات بر زمین مانده از سوی شورای پنجم بیان کرد: اگرچه ما به انتظارات اشراف داریم، اما بهتر است فعلا به این موضوعات اشاره‌ای نکنیم.

پیشنهاد فرمانداری تهران برای افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس

هاشمی رفسنجانی در خصوص رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط کمیته انطباق فرمانداری تهران گفت: نامه فرمانداری تهران به شورای شهر آمده و در کمیسیون حمل و نقل در حال بررسی است و سه‌شنبه هفته آینده کار آن نهایی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد فرمانداری تهران این است که کرایه‌ها بیشتر از 12 و نیم درصد افزایش نیابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار