شورای ولایتی بامیان ادعا کرد که رئیس این شورا و محافظش توسط نماینده بامیان در مجلس مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفته است.

ضرب و شتم رئیس شورای ولایتی بامیان توسط نماینده مجلس!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شورای ولایتی بامیان ادعا کرد که رئیس این شورا و محافظش توسط نماینده بامیان در مجلس مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفته است.

شورای ولایتی بامیان در خبرنامه ای نوشته است که سه روز پیش سید علی هاشمی، رئیس شورای ولایتی در ترکیب هیاتی از اعضای این شورا و مردم به ولسوالی کهمرد بامیان رفته بود تا تاثیر رویداد حمله طالبان به ولسوالی تاله و برفک بغلان بر بامیان را مورد بررسی قرار دهد اما وی و هیات همراهش در بازگشت با کاروان حامل عبدالرحمان شهیدانی، نماینده بامیان در مجلس افغانستان و همراهانش بر می خورد و این نماینده مجلس با ناسزا گویی به محافظانش دستور می دهد تا رئیس شورا و محافظش را خلع سلاح و کرده و مورد ضرب و شتم قرار دهند.

شورای ولایتی بامیان از نهادهای عدلی و قضایی افغانستان درخواست کرد تا این رویداد را با جدیت پیگیری و مطابق با قوانین این کشور رسیدگی کنند.

از سوی دیگر، عبدالرحمان شهیدانی در واکنش به این موضوع گفت به رئیس شورای ولایتی و محافظش تعرضی نشده و این رویداد ناشی از یک سوء تفاهم بوده که بین محافظان او محافظان رئیس شورا رخ داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار