برگزاری جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسراییل

جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسراییل از بهمن 86 تا 15تیرماه سال 97 برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسراییلبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با همت جمعی از هنرمندان و فعالان حقوق بشر در پاسخ به اقدامات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و حامیان آن در جهان ، اولین جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسراییل از بهمن 86 تا 15تیرماه سال 97 برگزار خواهد شد.

گفتنی است که ابن جشنواره در هفت بخش اصلی؛ صوتی و تصویری،طراحی ، عکس و نرم افزار تلفن همراه،بازی موبایل و تحت وب،رسانه های اینترنتی،پویانمایی و موشن گرافی خواهد بود.

پس از برگزاری سه دوره جشنواره بین‌المللی مرگ به آمریکا طی سنوات گذشته توسط سازمان فضای مجازی سراج، اکنون نظر به اقدام ظالمانه و  غاصبانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منحوس و غاصب رژیم صهیونیستی، این سازمان در نظر دارد جشنواره‌ای بین‌المللی با عنوان ساعت شنی و با موضوع مرگ بر اسرائیل برگزار کند.

این جشنواره با هدف گردآوری ومعرفی آثار ضد صهیونیستی، عدالت‌خواهان و موحدان جهان و نیز جریان سازی در خصوص اقدامات درد منشانه و ضد حقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش خصوص آمریکا و وهابیت ملعون شکل گرفته است.

 فراخوان این جشنواره همزمان با گستاخی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در اعلام قدس به عنوان رژیم کودک‌کش صهیونیستی شروع شد و از اول بهمن 1396 برای دریافت آثار فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تا تاریخ 15 تیرماه 1397 ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های:

  • صوتی و تصویری ( متناسب با شبکه‌های اجتماعی): مستند کوتاه/ نماهنگ/ پادکست صوتی/ کلیپ
  • طراحی و عکس: اینفوگرافی/ پوستر/ تصویری‌سازی/ کمیک استریپ/ کاریکاتور
  • نرم‌افزار تلفن همراه
  • بازی موبایل و تحت وب
  • رسانه‌های اینترنتی
  • پویانمایی
  • موشن‌گرافی

بخش ویژه: رویدادهای رقابتی 72 ساعته

از طریق سایت این جشنواره به ادرس www.esraelhourglass.com  ارسال کرده و پس از داوری صورت گرفته از نفرات برتر در هر بخش طی برنامه اختتامیه تبدیل به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است که تا کنون فعالان این عرصه از بیش از 70 کشور جهان در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال کرده‌اند.

از موضوعات جشنواره می‌توان به چرا مرگ بر اسرائیل، رژیم اشغالگر قدس و حقوق بشر، رژیم اشغالگر قدس و ظلم، نحوه شکل‌گیری اشغالگر قدس، رژیم اشغالگر قدس و اسلام هراسی، رژیم اشغالگر قدس و تروریسم پروری، رژیم صهیونیستی کودک‌کش، رژیم اشغالگر قدس 25 سال آینده را نخواهد دید، اسرائیل غده سرطانی، اسرائیل رژیم جعلی، نژادپرست و استعماری و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت اسرائیل اشاره کرد.

گفتنی است رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره حسین امیر عبداللهیان مدیرکل امور بین الملل مجلس و دبیر جشنواره  سید عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب الله در لبنان در ایران برعهده دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار