رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان گفت: اطلاع رسانی در روابط عمومی‌ها باید بر مبانی صداقت و اخلاص باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدرضا اکبری زاده صبح امروز در دیدار مدیریت و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: روابط عمومی دادگستری در طول این سال‌ها در جهت انعکاس واقعیت‌های دستگاه قضائی زحمات زیادی کشیده و برای انعکاس بهتر اخبار و رویداد‌ها اخلاص در عمل ضروری است تا مطلب بر دل مخاطب تاثیر بگذارد.

وی اظهار داشت: سردار بزرگ سپاه اسلام حاج حسین خرازی رحمت اله علیه توصیه‌ای به نیروهایش دارد که امروز ما بدان نیاز جدی داریم. به نیرو‌ها دو مطلب را سفارش کرد یکی اخلاص و دیگری صداقت. اخلاص یعنی کار را برای خدا انجام دادن و رضایت حضرت حق مد نظر قرار گیرد؛ و صداقت یعنی آنچه واقعیت است گفتن و بیان کردن. زمانی که گزارش وضعیت و اطلاعات انبار وغیره داده می‌شود اگر صادقانه منعکس نشود و مطلب کذب منشاء دریافت امکانات باشد، چون کار بر مبنای کذب پایه گذاری شده نیرو‌ها مهمات دریافتی را به هدر می‌دهند واز دشمن می‌ترسد وموفقیتی در کار نخواهد بود ودر عرصه خبر واطلاع رسانی وهر کاری آن صداقت تاثیر معنوی را بر فضای کار خواهد گذاشت.

این مقام قضائی در ادامه بر حفظ روحیه جهاد و ایثار به عنوان راهکار حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کنگره سرداران و ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در پایان سال جاری برگزار می‌شود معرفی شهدا وسیره و سلوک ایشان ماموریت ویژه امسال شما باید باشد.

انتهای پیام/ی

حفظ روحیه جهاد و ایثار به عنوان راهکار حل مشکلات جامعه

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار