مسول تربیت بدنی بهزیستی گلستان از کسب مقام دوم ورزشکار پسر و دختر آی دی (کم توان) در مسابقات ورزشی کشوری خبر داد.

اسکندری مسول تربیت بدنی بهزیستی گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: از استان گلستان ۱۲ دختر به تنکابن و ۲۸ پسر به بابلسر مازندران اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی و اقداماتی که با کادر فنی و مربیان انجام شد ورزشکاران در رشته‌های دو و میدانی ماده‌های ۱۰۰، دویست , ۴۰۰, هشتصد و ۵۰۰ متر، شنا، تنیس روی میز، فوتبال دستی دوبل، آمادگی جسمانی، طناب کشی و فوتسال پسران با هم رقابت کردند.

اسکندری افزود: در رشته دو و میدانی ماده ۱۰۰ مترو ۴۰۰ متر مقام دوم، دو و میدانی هزار و ۵۰۰ متر پسر مقام سوم، دو و میدانی ۴۰۰ متر دختر مقام اول و دو و میدانی ۸۰۰ متر دختر نیز مقام اول را کسب کردند.

مسول تربیت بدنی بهزیستی گلستان گفت: همچنین در رشته طناب کشی دختران گلستانی خوش درخشیدند و برای اولین بار قهرمان شدند و مدال طلا کسب کردند.

وی گفت: در رشته طناب کشی، پسران نائب قهرمان شدند و مدال نقره کسب کردند در رشته تنیس روی میز نیز ورزشکار دختر گلستانی نائب قهرمان شد و ورزشکار پسر گلستان در مرحله حذفی از دور مسابقات کنار رفت در رشته فوتبال دستی نیز برای اولین بار ورزشکاران دختر و پسر گلستان خوش درخشیدن و مدال طلا را کسب کردند.

اسکندری گفت: در رشته شنا، پسران مقام چهارم را کسب و آمادگی جسمانی دختران نیز به مقام چهارم دست پیدا کردند در رشته فوتسال نیز تیم فوتسال پسران توانست با غلبه بر تیم‌های دو استان در بازی سوم در مصاف با تیم مازندران، یک بر صفر آن‌ها را شکست داد و به دور حذفی راه پیدا کرد.

اسکندری افزود: در جمع مدال‌ها، کرمان مقام اول، گلستان مقام دوم و اردبیل مقام سوم، را کسب کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بهزیستی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.