معاون فرهنگی اداره و اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک 24 میلیونی اوقاف این شهرستان به دانش‌آموزان بی ‌بضاعت خبر داد.

کمک 24 میلیونی اوقاف به دانش‌آموزان بی‌ بضاعت ملایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم حسین‌خانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایربیان کرد: در راستای نیت واقف کمک‌های زیادی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایردر حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به بیش از 2 هزار دانش‌آموز بالغ بر 400 میلیون تومان کمک کرده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 24 میلیون تومان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شده است.

حسین‌خانی بیان کرد: کمک‌های مالی و حمایتی اداره اوقاف و امور خیریه از دانشجویان و طلاب بی‌بضاعت نیز در سال گذشته انجام شده و امسال نیز این حمایت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره اوقاف ملایر از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی نیز گفت: امسال اداره اوقاف و امور خیریه 250 میلیون تومان کمک به این بیماران داشته و در ایام ماه رمضان نیز این بیماران از برنامه‌های اطعام اوقاف و امور خیریه بهره‌مند می‌شوند.

معاون اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اضافه کرد: طبق برنامه‌‌ریزی قرار است امسال 3 هزار دانش‌آموز از حمایت‌های مالی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بهره‌مند شوند که این دانش‌آموزان با معرفی از نهادهای حمایتی کمیته امداد این کمک‌ها را دریافت می‌کنند.

حسین‌خانی اظهار داشت: در سال جاری از کمک‌های اوقاف و در راستای نیت واقف 20 نفر از افراد نیازمند به سفر کربلای معلی اعزام شده‌اند.

وی افزود: این افراد سفر اولی بوده و برای هر کدام از این افراد یک‌میلیون و 350 هزار تومان و جمعا بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

کمک اوقاف ملایر به بیماران صعب‌العلاج

 

 

 

برچسب ها: اوقاف ، امور خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.