استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود فقر اماکن فرهنگی در استان، آذربایجان غربی از نظر وجود شخصیت‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیار غنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در جلسه با فعالان و اصحاب فرهنگ و هنر استان که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب یافت با بیان اینکه فقر امکانات فرهنگی در استان احساس می‌شود، گفت: اماکن فرهنگی موجود در استان در شان فرهنگ غنی این منطقه نیست و این در حالی است که استان آذربایجان غربی از نظر نرم افزاری و شخصیت‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیار غنی است.

شهریاری با اشاره به توجه ویژه دولت به حوزه فرهنگ، افزود: آمار و ارقام ارائه شده توسط معاون وزیر ارشاد نشان دهنده این نگاه ویژه و توجه دوچندان دولت به این بخش مهم و اساسی است.

وی همچنین تکمیل و بهره برداری از تالار بزرگ ارومیه را تا چند ماه آینده را در حل بسیاری از مشکلات اهالی فرهنگ و هنر استان بسیار موثر دانست.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه برای برگزاری جشنواره تئاتر و نمایش فجر در استان، تشکیل ارکستر سمفونی استان، برگزاری نمایشگاه‌های هنری در خارج از کشور اعلام حمایت کرد.

انتهای پیام/ن.م

جلسه  فعالان و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.