رييس پليس امنيت عمومی استان خوزستان گفت: 4 نفر از عاملان تیراندازی در کلانشهر اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حيدری، رييس پليس امنيت عمومی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به گزارش مركز فوريت های پليسی 110 درخصوص وقوع 3 فقره تيراندازی در يكی از مناطق کلانشهر اهواز بیان داشت: پیگیری این موضوع به منظور بررسی و شناسایی عاملان تیراندازی ها به اكيپ های عملياتی ابلاغ شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات ميدانی توسط ماموران پلیس به منظور شناسایی عاملان تیراندازی اذعان کرد: در این زمینه 4 نفر شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در يك عمليات غافلگيرانه دستگیر شدند.

حیدری به انجام بازجویی از متهمان اشاره کرد و اظهار داشت: عاملان تیراندازی در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به بزه ارتكابی، درگیری مسلحانه و تیراندازی، انگيزه خود را اختلاف ملكی و قبلی عنوان کردند.

رييس پليس امنيت عمومی استان خوزستان با اشاره به بازرسی از مخفيگاه متهمان افزود: از مخفیگاه آن ها تعداد يک قبضه سلاح كلاش به همراه 2 تيغه خشاب، 60 عدد فشنگ مربوطه، 2 قبضه سلاح شكاری و 2 دستگاه خودرو كه در تيراندازی ها از آن ها استفاده شده بود، كشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: 4 متهم مذکور پس از تشكيل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

قانون، میزبان عاملان تیراندازی

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.