معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از حمایت واحدهای صنعتی با پیشرفت بالای 10 درصد داشته باشند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد محمدی وکیل، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نشست بررسی پروژه شناسایی ظرفیت های تولید ملی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان که در اهواز برگزار شد، بیان داشت: در پروژه واحدهای صنعتی دارای پروانه کسب بهره برداری و طرح های صنعتی استان ها با پیشرفت فیزیکی بالای 10 درصد بررسی می شوند و با اطلاعاتی که از این واحدها به دست می آید اقدامات حمایتی از این واحدها صورت می گیرد.

وی در ادامه اذعان کرد: اطلاعاتی که در این بررسی ها از واحدهای صنعتی به دست می آید به سیستم های آماری و شاخص های کلی بخش صنعت و تولید اعلام خواهد شد.

محمدی وکیل، این پروژه ساختاری تعریف شده را مشتمل بر یک کارگروه ملی، یک کارگروه استانی و یک کارگروه ستادی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، راهبری و نظارت بر اجرای پروژه بر عهده کارگروه ملی در کل کشور است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، وظیفه کارگروه استانی را مدیریت، برنامه ریزی، هماهنگی، اجرا و نظارت بر روند پروژه در هر استان به عنوان و تصریح کرد: مسئولیت این کارگروه بر عهده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به شناسایی 2 هزار و 200 واحد صنعتی در سطح خوزستان اذعان داشت: اطلاعات تکمیلی این واحدهای صنعتی ثبت شده است.

گفتنی است؛ در خوزستان 71 ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد که در سال 96 بالغ بر 66 واحد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشتند و به 35 واحد صنعتی به منظور رونق تولید آن ها تسهیلات پرداخت گردید.

انتهای پیام/گ

حمایت از واحدهای صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.