با کناره گیری تیم هندبال نفت و گاز گچساران از حضور در جام باشگاه‌های آسیا، زمینه حضور طلایی‌پوشان در این مسابقات فراهم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سی‌امین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور 30 شهریور ماه سال 96 به پایان رسید که در هفته پایانی تیم نفت و گاز گچساران با پیروزی بر پتروشیمی مارون به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

بدین ترتیب تیم نفت و گاز گچساران باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کرد ولی این باشگاه با اعلام انصراف خود، زمینه را برای آسیایی شدن سپاهان اصفهان فراهم کرد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که از پرافتخارترین تیم‌های ایران در مسابقات هندبال بوده و هست، در چند فصل اخیر با جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان پا به رقابت‌ها گذاشته است و نتایج نسبتا قابل قبولی هم کسب کرده است.

شاگردان محسن طاهری در فصل سی‌ام با 20 امتیاز در رتبه سوم ایستادند ولی به لطف تصمیم نفت و گاز، طلایی‌پوشان اصفهانی راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با تأیید این خبر،خاطر نشان کرد: آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم و تیم در حال تمرین برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.