عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم در مهلت باقی مانده طلب گولچ را پرداخت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

ابوالفضل روغنی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس ۲ هفته فرصت دارد طلب گولچ را پرداخت کند که در این زمان باقی مانده سعی می‌کنیم که این پول را بدهیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

روغنی: طلب گولچ را به زودی پرداخت می‌کنیم/ برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد

برای کسب مجوز حرفه‌ای فقط بحث طلب دایی مطرح نیست

  • او درباره اینکه اگر پرسپولیس طلب علی دایی را پرداخت نکند فصل آینده مجوز حرفه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کند، گفت: فقط بحث طلب دایی مطرح نیست و ما باید وضعیت سایر بدهی‌ها هم مشخص کنیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای دریافت کنیم.
  • روغنی بیان کرد: با درایت سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره تاکنون بالای ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

روغنی: طلب گولچ را به زودی پرداخت می‌کنیم/ برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد

برخی از بازیکنان تمدید قرارداد را به بعد از جام جهانی موکول کردند

  • عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره نگرانی هواداران بابت تمدید نکردن قرارداد بازیکنان فعلی این تیم گفت: از همه بازیکنان خواستیم که برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند و این موضوع ۲ طرفه است و بازیکنان هم باید علاقمند به تمدید قرارداد باشند. برخی از بازیکنان همانند امیری و انصاری تمدید قرارداد خود را به بعد از جام جهانی موکول کردند و بعضی دیگر هم به تدریج به باشگاه می‌آیند تا قرارداد جدید خود را ببندند. بازیکنان باید افتخار کنند که در پرسپولیس حضور دارند.

روغنی: طلب گولچ را به زودی پرداخت می‌کنیم/ برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد

باشگاه در آرامش درباره مسلمان تصمیم می‌گیرد

  • او درباره وضعیت قرارداد محسن مسلمان بیان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم که بگذارند باشگاه در آرامش درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد و از همه نفرات دعوت کردیم با حضور در باشگاه قرادادشان را منعقد کنند.
  • روغنی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست از انتقال محرمی به دیناموزاگرب درآمد زایی کند، بیان کرد: قرارداد محرمی با پرسپولیس تمام شده بود و باشگاه هم خواستار ماندن این بازیکن شد، اما او تصمیم گرفت به دیناموزاگرب بپیوندد.
  • عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت افشین پیروانی بیان کرد:  کمیته استیناف باید رای نهایی را صادر کند تا بعد از آن درباره وضعیت سرپرستی تیم تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.