مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند افزایش دما گفت: دما هوا در اولین روز خردادماه به 42 تا 43 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی بیان داشت: طی روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ناپایداری ضعیفی در شمال و ارتفاعات استان خوزستان پیش بینی می شود که وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری در این روزها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در فصل بهار تغییرات نقشه‌های هواشناسی به سرعت صورت می گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر نقشه‌ها، ناپایداری در روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شمال استان خوزستان را نشان‌ می دهند.

بهادری به تداوم روند تدریجی افزایش دما در استان اشاره کرد و اذعان داشت: دما هوا در روز سه‌ شنبه هفته جاری در اکثر نقاط استان به 42 تا 43 درجه سانتیگراد می رسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه‌ روز گذشته اهواز با 40 درجه سانتیگراد و ایذه با 14 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ‌ترین نقاط استان خوزستان بودند، ضمن اینکه تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 23 تا 40 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

افزایش دمای هوا در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.