فرمانده گردان مهندسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: گردان مهندسی لشکر امام حسین (ع) در راستای محرومیت‌زدایی و همچنین مستحکم سازی پاسگاه‌های مرزی و ترمیم نقاط حساس مرزی در منطقه جنوب شرق فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار جواد جانثاری درباره فعالیت‌های این گردان در منطقه عملیاتی جنوب شرق، اظهار داشت: گردان مهندسی لشکر امام حسین (ع) در راستای محرومیت زدایی و همچنین مستحکم سازی پاسگاه‌های مرزی و ترمیم نقاط حساس مرزی در منطقه جنوب شرق فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

وی درباره فعالیت‌های این گردان در مناطق مرزی تصریح کرد: در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی، جاده‌های مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان و نقاط صعب‌العبور آسفالت‌کشی شده و همچنین خاکبرداری و تعریض جاده‌های مواصلاتی و احداث زمین‌های ورزشی روستایی از دیگر اقدامات این گردان در مناطق مرزی جنوب شرق بوده است.

فرمانده گردان مهندسی لشکر 14 امام حسین (ع) ادامه داد: ساخت زاغه‌های مهمات مستحکم، انسداد راه‌های غیر مجاز منطقه، احداث پایگاه‌های مرزی جدید و استحکام ساختمان‌های این پاسگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این گردان در جنوب شرق کشور است.

وی به انتقال لوله‌های آب‌رسانی در منطقه اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط، چاه‌های منطقه ترمیم و در نقاط دیگر حفاری چاه‌های آب و لوله‌کشی آن‎ها تا پایگاه‌های مرزی و روستاهای محروم انجام شده است همچنین برای کاهش تردد در منطقه، کارگاه‌‌های بلوک زنی و سرند خاک ایجاد شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.