ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان رده جوانان گفت:در اصفهان اسپانسرها از فوتسال بانوان حمایت نمی‌کنند تا در لیگ برتر تیم دهد در حالی که بازیکنان خوب و شاخص زیاد داریم.

راضیه پرسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: مرحله به مرحله اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود و تمریناتمان خیلی تخصصی‌تر و جدی‌تر انجام می‌گیرد.

وی افزود: چون تا مسابقات المپیک جوانان به میزبانی آرژانتین وقت زیادی نداریم، اردوهای بیشتری در تابستان و خرداد ماه خواهیم داشت.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان رده جوانان به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و ادامه داد: حس قهرمانی، حس خوبی است به خصوص اینکه نتیجه خوبشان باعث شد برای المپیک آرژانتین کسب سهمیه کنند تا فوتسال بانوان رده جوانان در این رقابت‌ها حضور پیدا کند که جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: بازیکنان این تیم قهرمان که سن کم‌تری داشتند بازی در لیگ برتر را تجربه کرده بودند که تأثیر زیادی در دیده‌شدنشان داشت و اینکه توانستند مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند؛ ما هم اگر در لیگ برتر بازی کنیم، دیده می‌شویم و می‌توانیم به آن سطح برسیم هنوز فرصت داریم چون رده سنی‌‌مان جوانان است و باید به خصوص از نظر فنی زیاد کار کنیم. 

پرسه خاطرنشان کرد: در اصفهان اسپانسرها از فوتسال بانوان حمایت نمی‌کنند تا در لیگ برتر تیم دهد در حالی که بازیکنان خوب و شاخص زیاد داریم؛ بعضی از این بازیکنان که خوب هم هستند به شهرهای دیگر می‌روند و برای آن تیم‌ها بازی می‌کنند.

وی اضافه کرد: کلا به لحاظ مالی این رشته در بخش بانوان وضعیت خوبی ندارد اسپانسرها هم که حمایت نمی‌کنند در نتیجه فوتسالیست‌ها جذب تیم‌ها نمی‌شوند و نهایتا این اتفاق می‌افتد که استعدادها و توانمندی‌هایشان نادیده گرفته می‌شود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان رده جوانان در پایان اذعان داشت: بهتر است که هر بازیکنی برای تیم شهر خودش بازی کند تا با کسب مقام بازیکنان و تیم با هم و با همکاری هم پله‌های ترقی را طی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان درباره وضعیت فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.