معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با تشکیل جلسات کارگروه خودرو استان ، شکایات مردمی در این کارگروه بررسی و به حق و حقوق مشتریان توسط نمایندگی های خودرو رسیدگی می شود.

رسیدگی به شکایت مردمی در کارگروه خودرو توسط نمایندگی هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی باخرد در حاشیه دومین جلسه کارگروه خودرو استان گفت : در این کارگروه ، شکایاتی که در مرحله اول قابل حل و فصل نبوده و احتیاج به نظرکارشناسی در کارگروه را دارد، با حضور معاونت نظارت و بازرسی این سازمان و روسای نمایندگی های خودرو استان، مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسه، مواد 2 و 18 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان وماده 4 آیین نامه اجرایی حمایت از مصرف کنندگان خودرو در خصوص عرضه خودرو بدون عیب توسط تولید کنندگان وعرضه کنندگان ( نمایندگی ها) ، تشریح شد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت :  طبق مصوبات این جلسه، مشکلات نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب با استفاده از ظرفیت قانونی ماده 86 قانون نظام صنفی، پیگیری می شود و ضمن شناسایی نمایندگی های غیرمجاز ، از این پس  سعی می شود امور مربوط به همه نمایندگی ها به بهترین نحو انجام شده و مشکلات مشتریان در همین استان با کمترین وقت و هزینه، حل و فصل شود .

 

انتهای پیام// ف.ح

 

 

 

پیگیری شکایت نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.