رئیس هیئت بدمینتون آبادان از استعدادیابی دانش آموزان آبادانی در رشته بدمینتون خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمود نواصر رئیس هیئت بدمینتون آبادان گفت: تعامل و ارتباط بیشتر هیئت بدمینتون آبادان با اداره آموزش و پرورش این شهر، ما را در ساختن آینده‌ای درخشان برای ورزش این منطقه یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش مدارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده، افزود: با نگاه مثبت و ویژه نسبت به شناسایی استعدادهای ورزشی در درون مدارس می‌توان قهرمانان مختلف ملی را به ورزش استان و کشور معرفی کرد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان با تاکید بر اینکه ارتباط با آموزش و پرورش یک اصل مهم در استعدادیابی ورزشی است، گفت: باید با همکاری و پیوندی که با این نهاد به ‌وجود می‌آوریم بتوانیم استعدادهای موجود را به ورزش حرفه‌ای هدایت کنیم.

نواصر افزود: آشنایی دانش آموزان با محیط‌های ورزشی رشته بدمینتون و افزایش آمادگی آنان و همچنین بالا بردن احساس مشارکت نوجوانان و جوانان برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی جزء برنامه‌های هیئت بدمینتون آبادان است.

وی گفت: در این استعدادیابی، دانش آموزان شناسایی شده به مربیان تیم‌های ورزشی معرفی شدند تا با پرورش استعدادها در مسیر حرفه‌ای و قهرمانی قرار گیرند.

انتهای پیام/د

استعدادیابی دانش آموزان آبادانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.