امام جمعه اردکان گفت: بعضی از کشورهای مسلمان که نام اسلام را یدک می کشند به جای کمک به مظلوم طرف ظالم را گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه در ماه مبارک رمضان، بر استفاده از این فرصت بی نظیر برای دعا، استغفار، تلاوت قرآن، حضور در مساجد و شرکت در نمازهای جماعت تأکید کرد.

امام جمعه اردکان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت:  روز خونینی رقم خورد و 70 نفر فلسطینی کشته شدند و بیش از دو هزار نفر زخمی شدند در حالی که سران آمریکا و اسرائیل برای انتقال سفارت در حال جشن و پایکوبی بودند ارتش رژیم صهیونیسیتی مردم غزه و فلسطین را زیر رگبار و گاز قرار داد.

حجت الاسلام شاکر اظهار داشت: درد آنجاست که بعضی از کشورهای مسلمان که نام اسلام را یدک می کشند و خود را پیرو قرآن می دانند نه تنها اعتراض نکردند بلکه به جای کمک به مظلوم طرف ظالم را گرفتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری دیروز در جمع قاریان تأکید کردند؛ آن چیزی که باعث شده است بعضی از ملت های مسلمان در برابر ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل سکوت کنند درد دوری از قرآن و معارف ناب اسلام است. 

خطیب جمعه اردکان گفت: خشم آمریکا از ملت ایران و کشورهای منطقه برای این است که در منطقه خاورمیانه جبهه مقاومت قدرت یافته است. 

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.