دور جدید مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان همزمان با آغازماه مبارک رمضان در رشته والیبال در دو سطح شهری و محلات شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سید سیامک احمدی رئیس هیئت والیبال گرگان در مورد سطح کمّی و کیفی مسابقات امسال گفت: مسابقات امسال در بخش آقایان با افزایش پنج تیم نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود و تیم‌ها در مرحله حذفی مجاز هستند از دو بازیکن کمکی بهره بگیرند.

وی ادامه داد: علاوه بر آقایان، امسال مسابقات والیبال بانوان با شرکت ۱۳ تیم در سالن تختی، مسابقات پایه ترکیب نوجوانان و جوانان در باشگاه مقاومت سپاه و مسابقات پیشکسوتان در سایت ورزشی ناهارخوران برگزار می‌شود.

احمدی افزود: همچنین از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان مسابقات ویژه محلات در ۶محله شهرستان برنامه ریزی شده و اعضای کمیته محلات هیئت والیبال مسئولیت برگزاری آن را برعهده دارند.

وی گفت: پس از ماه رمضان مسابقاتی با عنوان جام خلیج گرگان از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در چهار رشته ورزشی از جمله والیبال برگزار خواهد شد و قصد داریم این مسابقات را در سطح محلات و روستا برگزار کنیم و تیم‌های برتر آن در مسابقات شهرستانی شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت والیبال گرگان افزود: بانوان والیبالیست گرگانی در تمام رده‌های سنی در سال گذشته مقام قهرمانی و تیم‌های والیبال پسران مقام نایب قهرمانی استان را کسب کرده اند.

احمدی گفت: هدف از برگزاری مسابقات جام رمضان را افزایش سطح فنی والیبالیست‌های گرگانی و تقویت تیم‌های پایه در کنار ایجاد بستری برای افزایش شور و نشاط شهروندان گرگانی عنوان کرد.

رقابت‌های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م
 

چراغ جام رمضان گرگان با والیبال روشن شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.