امام جمعه دوگنبدان گفت: حاصل اعتماد به آمریکا محو ارزش‌های یک کشور است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجامام جمعه موقت دوگنبدان در خطبه های نماز این شهرگفت: آمریکا دشمن درجه یک ایران است و تاریخ نشان داده نباید به آمریکا اعتماد کرد.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران افزود: هنوز دوسال از عمر پربرکت انقلاب نگذشته بود که آمریکا در سال 59 تحریمهای اقتصادی علیه ایران را آغاز کرد واین بی رحمی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند "ما هرچه مشکل داریم زیر سر آمریکا است و آمریکا دشمن است و از دشمن از این بیشتر انتظاری نیست" واین امر پس از روی کارآمدن چندین حکومت در این کشور همچنان ادامه دارد.

خطیب جمعه دوگنبدان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا نشان داد که قابل اعتماد نیست و از یک تعهدنامه بین المللی خارج شد.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به فتح خرمشهر در سال 59 اضافه کرد: فتح خرمشهر پیروزی بزرگی برای ایران بود.

وی افزود: رزمندگان با دست خالی در عملیات بیت المقدس خرمشهر را از دست دشمن بعثی خارج کردند که این روز به نام روز مقاومت و ایثار نامگذاری شد.

امام جمعه موقت دوگنبدان ادامه داد: در 8 سال دوران دفاع مقدس ایران در برابر چندین کشور ایستاد و عراق با متحدانش نتوانستند پیروز میدان شوند.

وی با اشاره به دیدار فعالان قرآنی با رهبرمعظم انقلاب و اینکه رهبری فرمودند "اسرایل کودک کش هر روز در فلسطین جنایت می کند اما مجامع بین المللی هیچ واکنشی نشان نمی دهند" گفت:به فرموده رهبری اسرائیل در آینده از بین می رود و پیروزی از آن مقاومت است.

انتهای پیام/د

محو شدن ارزش‌های یک کشور حاصل اعتماد به آمریکا

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.