افزایش تصادفات جاده‌ای و بی توجهی به نقاط حادثه‌خیز که موجب تصادفات روزانه در ایلام شده است با واکنش مردمی روبه‌رو شد.

افزایش تصادفات در ایلام با واکنش مردم روبه‌رو شده استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛افزایش تصادفات جاده‌ای و بی توجهی به نقاط حادثه‌خیز که موجب تصادفات روزانه در ایلام شده است با واکنش مردمی روبه‌رو شد و از ساعاتی پیش واکنش مردمی موجب بستن جاده ارتباطی ایلام به دره‌شهر شد.

شهروندان معترض با بستن مسیر اصلی با استفاده از تنه درختان حادثه‌خیز بودن و نبود امنیت تردد را فریاد و از مسئولان استان ایلام توجه به جان مسافران این مسیر را خواستار شدند.

به دنبال این اعتراض مردمی معارف بسطامی با حضور در محل و رایزنی با تجمع‌کنندگان وعده برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌های ایلام را داد گفت‌: نقاط حادثه خیز استان ایلام در محور ایلام - دره شهر به‌زودی مشکل برطرف می‌شود.

فرماندار ایلام گفت: به‌زودی این موضوع به پیمان سپرده می‌شود.

وی گفت: علاوه بر مسیر ایلام - دره‌شهر مسیر ایلام به سرابله که از مسیرهای پرتردد ایلام است به دستور استاندار ایلام در اولویت اصلاح نقاط حادثه‌خیز قرار گرفته و به‌زودی شاهد ایمن‌سازی این دو مسیر هستیم.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اضطراری بررسی تصادفات زنجیره‌ای محور ایلام – سرابله که با واکنش مردمی روبه‌رو شده است اظهار داشت: پایین بودن سرعت اجرای پروژه‌های راه‌سازی غیرقابل توجیه است.

استاندار ایلام گفت: مدیران در پیگیری مشکلات استان جدیت داشته باشند و با سهل‌انگاری با مسائل برخورد نکنند.

وی به پیگیری مسئولان اشاره و بیان کرد: پیگیری مسئولان چنانچه براساس برنامه زمانی مدون نباشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را از طریق مجاری ذی‌صلاح از جمله استانداری پیگیری کنند.

استاندار ایلام گفت: پیمانکاران در اجرای عملیات راه‌سازی براساس جدول زمان‌بندی اقدام کنند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود.

سلیمانی دشتکی برطرف کردن مشکل معارضین پروژه راه‌سازی در مسیر ایلام به اسلام آباد را تاکید و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی اصلاح نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد و توجه بیشتری به زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان صورت گیرد.

وی به ایمن‌سازی راه‌ها اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی راه‌ها ضریب خطای انسانی را نیز کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.